Oli üks Oliüks

4. jaanuar 2005

Ettevaatust, sibul!

Kui mõni söögikoht lisaks oma menüüsse märked selle kohta, millised on sibulat mittesisaldavad toidud, oleks ma selle koha tihe külastaja. Muidugi juhul, kui see just Kohilas ei asu ja muul moel samuti mulle vastuvõetav on. Ära tüütab see pidev küsitlemine, kas see või too on sibulaga ja kui ei tea, kas siis uuritaks köögist järele. Tüüpiline vastus on muidugi see, et on küll sibulat aga seda on ju nii vähe ja see on praetud sibul, sibula maitset üldse ei olegi. Uskuge ometi, et sibulat mittesööv inime suudab tuvastada sibula maitse ka tšillipastast.

Kokkuvõtteks olen ma üsna nördinud, sest selle peale ma küll ei oleks tulnud, et keegi kanasupi sisse sibulat võiks toppida.

2 Comments:

  • Ma unustan tihtipeale köömnete olemasolu kontrollida ja mõnikord laotatakse köömneid sisaldav salat veel üle prae ja püüa siis sealt neid sorteerida.

    By Blogger Turbotigu, at 13:08  

  • Mina kahtlustan, et see Oliüksi sibulatõrksus on nakkav. Ma tajun ka järjest enam sibula maitse ära ja see tekitab imeliku peadpöörituse tunde vms nähud minus. Varem ei tea, et oleks nii olnud.

    By Blogger Esme Kassak, at 14:00  

Postita kommentaar

<< Home