Oli üks Oliüks

12. aprill 2005

Ütle, kus elab sinu laps ja ma ütlen...

Kui lapse kasvataja eile õhtul mulle vihjas, et võiks oma lapse ikka Tallinna elanikuks registreerida, et lasteaed tema eest pearaha saaks, tundus asi mulle tiba kahtlane. Ei ole see laps kuskil mujal elanud kui Tallinnas ja ma ise ka oma teadmise kohaselt põline pealinlane ja ka elanikeregistrisse sellisena märgitud. Laps Tallinnas sündinud kah veel.

Igaks juhuks otsiustasin asja kontrollida ning kui ma x-teest piisavaid vastuseid ei suutnud välja nõutada, helistasin rahvastikuregistrisse. Sealne sõbralik (!) tädi kurtis süsteemide aeglust aga otsis andmed välja. Ja kuidas ma küll ise selle peale ei tulnud, et mu lapse elukohana on registreeritud välismaa. Kodamigra baasist on tulnud kanne, mille kohaselt on selline inimene Eestist lahkunud ja asunud elama välismaale. Kahjuks ei teadnud nad ei aadressi ega isegi riiki.

Tere talv! Tore teada saada, et mu viieaastane laps elab välismaal. Huvitav, kes see siis on, kes minu juures Tallinnas elab? Tema kuri kaksikvend? Või juhtus see tavapärane sünnitusmajas vahetussemineku lugu? Imelik, et mul tarkade registrite andmel ikka laps olemas on.

3 Comments:

  • Sünnitusmajas ei saanud vahetusse minna, sest ilmselt ta ikka sündinud Talnas. Aga ilmselt jõulu eel läks Saksas vahetusse teisiku või kaksikuga. Aga kindel, et Kuri "one"? Oi-oi ...

    By Blogger Esme Kassak, at 23:20  

  • Mul hakkasid käed värisema selle jutu peale. Kuidas selline asi üldse võimalik saab olla? Ega nad sulle kogemata seda öelnud, kas sa ise oled ta riigist välja registreerinud?

    By Blogger Penelope, at 18:18  

  • Eip, seda nad küll ei öelnud :)

    By Blogger oliüks, at 14:59  

Postita kommentaar

<< Home