Oli üks Oliüks

11. mai 2005

Ideed ei sünni tühjast ega tühja sisse? Yeah, rite

sisalik says: ma ei r22kinud sulle?
sisalik says: a no ma vist blogbisin
Oliyks says: heh
Oliyks says: no sa blogid läbi sirelipõõsa
sisalik says: ja l2bi mille kyll sina blogid, kullake
sisalik says: nirgid ja varesed ja politseinikud
Oliyks says: ee.. naadipuhma
sisalik says: just just
Oliyks says: tegelt, mul on lihtsalt see jama, et mul oma elu pole millest blogida
sisalik says: siis kirjutad loomadest, irw
Oliyks says: just
sisalik says: hea safe teema
sisalik says: naguilm
Oliyks says: kuni loomakaitsjad kohale jõuavad...
Oliyks says: ilm on ses mõttes turvalisem, seda kiruvad kõik
Oliyks says: peakski asutama ilmakaitseseltsi

Kui kellelgi analoogsete seltside asutamisega kogemusi on, siis paluks abi. Et siis jälle kord traditsiooniline äriplaan: idee- ?- kasum.

4 Comments:

  • Mina siiski pooldaks vastava eesmärgiga sekti loomist - täiesti vaba voli püramiidskeemi kasutada jne ;)

    Asi see ka kasumini jõuda siis ka ;)

    By Anonymous Anonüümne, at 13:27  

  • Ma kardan, et ülalmainitud tibinate üksmeelne okserefleks sõna "püramiidiskeem" peale on piisav põhjendus miks ettepanek tagasi lükata? :)

    By Blogger oliüks, at 14:45  

  • Ei, miks, vastupidi - juba ka peamine sekti riitus kindlaks määratud ;)
    /irw

    By Anonymous Anonüümne, at 12:06  

  • Ma kardan, et kui ma veel midagi ütlen, teeb see asja ainult hullemaks :D

    By Blogger oliüks, at 12:40  

Postita kommentaar

<< Home