Oli üks Oliüks

2. detsember 2004

When the going gets tough, the tough get going

Komme kõik viimasele minutile jätta, tuleb halastamatult välja juurida. Viimasest minutist saab väga kergelt minut pärast viimast minutit ja kohe ongi käes tund pärast viimast minutit, mis võrdub enamustes kultuurides lootusetult hiljaga. Paneks asjade õigel ajal ära tegemise kirja uusaastalubadusena? No ja siis juba lubaduste täitmise ka. Või siis lubaduste mitteandmise. Jah, see on parem plaan. Ma ei saa kuidagi antud lubadusi täitmata jätta, kui ma ühtegi lubadust ei anna. Alustaks siis näiteks sellest, et ma ei anna endale uusaastalubadusi. Jah, ma luban, et ma ei anna ühtegi uusaastalubadust... Hmm.. ma ei saagi aru, kas mul tuleb lubaduste mitteandmine suurepäraselt välja või ei õnnestu see üldse.

2 Comments:

  • ära uueaastalubadusi ainult viimasele minutile jäta:P

    By Blogger Rivo, at 15:44  

  • Ma luban, et vähemasti eelviimasel minutil luban ära :D

    By Blogger oliüks, at 16:56  

Postita kommentaar

<< Home