Oli üks Oliüks

23. märts 2005

That's what friends are for ;)

oliyks says: mul on plaan hakata hommikuti nõmmel ujumas käima
oliyks says: 7-8
sisalik says: ma arvan et sa oled normaalne
sisalik says: ma mõtlesin et hakkan käima öösel pirita rannas
sisalik says: päris ausalt siis sa ajad mul ihukarvad püsti ja kerge iivelduse ka
oliyks says: hehee
sisalik says: aga ma olen ka ööinimene
sisalik says: mul on raske mõista kuidas inimesed suudavad end piinatahommikuti
oliyks says: no ma mõtlesin, et see on tunduvalt arukam ajakulutus kui kell 7.30 tööle tulemine
sisalik says: ja empaatia on nii tugev et siuke tunne nagu osa minust läheks omk kell 7 ujuma ja pärast muretseks meigi pärast
sisalik says: ma easpidi neid uudiseid oma mailile ei soovi
sisalik says: st msni
sisalik says: mis puudutavad hommikusi enesetappe
oliyks says: jajah, unsubscribe
sisalik says: ma saan aru ka sellest et tullakse kell 6-7 üles j ahakatakse pannkooke tegema ja kohvi ja võileivad ja pudrud
sisalik says: ja kõlgutatakse jalgu verandal
sisalik says: ja nauditakse päikesepaistet
sisalik says: paarist jalasirutusest ja võimlemisharjutusest ssan ka aru..
sisalik says: aga tööpäeval ujuma.. brr..
sisalik says: et kui sa soovisid et ma ytleks et oi kui tubli
sisalik says: või vähemalt kade oleks
sisalik says: siis ses osas no reaction

3 Comments:

  • oliüks says: ma ei saanud kuidagi seda vestlust blogimata jätta:D
    * oliüks appears offline *
    A' no ei olegi väga kohutav. Äärmiselt optimistlik negativism.

    By Blogger Esme Kassak, at 16:13  

  • Nii see mõeldud oligi ;)

    By Blogger oliüks, at 08:14  

  • Sa oled tõesti väga tubli, et ujumas hakkad käima, aga miks kell miinus miljon? Ja kuidas sa sel ajal üldse üles ja tegusaks saad??? Mu sügav lugupidamine.

    By Blogger Penelope, at 15:40  

Postita kommentaar

<< Home