Oli üks Oliüks

14. aprill 2005

elion-eilieiole

Vanarahvas teab rääkida, et kui hommikul autokumm tühjavõitu on, ootab ees sõit bensiinijaama. Kui aga veeb SQL-errorit annab, tuleb suhelda Elioniga. Uus kliendihaldur paistab olevat päris muhe vana. Ei ole just palju neid, kes hommikul kell 8 reipal häälel telefoni võtaksid. Eks paistab, kas reipust jätkub ka niipalju, et asi tööle saada.

Lõunal tuleb juuksuris ära käia. Noh, nii moepärast. Et kui sisalik- ja turbotibinad juukseid värvivad, siis tuleb enda loomulikku tuhakartulit vähemasti lõigata :)

Reipa häälega kliendihaldur helistas ja teatas, et ta on probleemi lahendamisega tegelema hakanud. Kui ma huvi tundsin, et milles see tegelemine seisneb ja kas ka tulemust on, siis teatati mulle võidukalt, et minu eest kirjutati kiri tehnilise toe meiliaadressile. Jessjess. Milline tohutu kasu on ikka kliendihaldurist :P Kirjutada kiri, et seejasee teatas, et neil on tehnilised probleemid ja laduda alla minu kontaktandmed (nimi loomulikult väga valesti kirjutatud). Kasutegur missugune.

3 Comments:

  • Ma küll lõuna ajal ei jõua, aga õhtul mõtlesin küll pead värvida;)

    By Blogger Turbotigu, at 09:25  

  • Mul oleks vaja tiibu kärpida.

    By Blogger Esme Kassak, at 11:27  

  • Tiibadel sul nüüd küll midagi häda ei ole. Las jääda ;)

    By Blogger oliüks, at 15:57  

Postita kommentaar

<< Home