Oli üks Oliüks

13. mai 2005

Svenska pojkar... midaiganes :)

Hommikul olin see Hea Inimene. Käisin hommikupoolikul kahele Rootsi noormehele tõlgiks. Arhiivionu küll tegi omast arust nalja, et ilusad sihvakad poisid, sobiksid mulle küll. Kuhu ma nad küll panema peaksin, kappi või? Sealt võivad nad üks hetk välja tulla ja seda häda veel vaja. A noh, omamoodi kogemus oli Ajaproovi Sillamäest tehtud saadet englishi tõlkida. Sünkrooni. Rohkem ma neoklassitsistlikust arhiTektuurist* ja uraanijäätmete lademetest vahedumisi rääkida ei taha. Isegi mitte "ilusatele sihvakatele poistele". Need olid kindlasti need uraanijäätmed, mis neil silmad särama panid :P

Tubli laps, vastik, kuradi armas, kuratlikult armas? Mhmh, see ma olen. Identiteedikriis võib ka tekkida. Autor loomulikult sisalik.
___________
* Kaks joodud coolerit on heaks vabanduseks elementaarsele kirjaoskamatusele.

1 Comments:

  • Jagan vabalt identiteedikriise nii endale kui teistele. Külvan segadust, kuhu saab. Kui ainult viitsin.

    By Blogger Esme Kassak, at 20:26  

Postita kommentaar

<< Home