Oli üks Oliüks

23. november 2004

Tainted love

Nimetet' lugu mängib mu peas juba mitmendat päeva. Lugu ise aastapealt minuvanune aga minust kõvasti naiivsem. Aga peas ei saa kuidagi lugu vahetada.

Sometimes I feel I've got to
Run away I've got to
Get away
From the pain that you drive into the heart of me
The love we share
Seems to go nowhere
And I've lost my light
For I toss and turn I can't sleep at night.

Reedel arenguvestlus. KOLMANDAT korda sel aastal. Ma muidugi mõistan, et mu areng on nii tormiline, et sellega sammu pidamiseks ei piisa aastas korra peetavast vestlusest... ;)

2 Comments:

  • Vahel ma mõtisklen, et kuidas need laulud pähe tekivad. Ma sageli ei märkagi enamike laulude sõnu ja ometi, kui jääd kuulatama selle kummitava laulu sõnu, siis on suisa müstika, kui teemasse nad tol ajahetkel lähevad. Mis krdi vahemälus need sõnad siis peidus on:)

    By Blogger Esme Kassak, at 11:38  

  • Hihii, vahemälu :) Aga eks ta tegelikult just seesama olegi. Mälupildid, mida sa teadlikult ei ole meelde jätnud ega suuda ka ilma mingi impulsita meenutada.

    By Blogger oliüks, at 14:06  

Postita kommentaar

<< Home