Oli üks Oliüks

2. detsember 2004

The secret life of plants

Mõtlesin välja, miks ma juba pikemat aega just lõunalt tulnuna süüa tahan. Ma olen taim. Ilmselt saan ma osa oma energiast fotosünteesiga. Ja kuna valgusega on praegu nii nagu ta parasjagu on, pean ma oma energia kuskilt mujalt leidma. Toidust. Paksuks minna ei kavatsegi. Aga kui ma kevade saabudes kergelt rohekat värvust hakkan omandama, siis ärge imestage.

Sain täna ka kõige unikaalsema komplimendi. "Sul on ilus käekiri." Vot need on sõnad, mida ma oma elus kordagi kuulnud ei ole.

2 Comments:

  • Päeva lõpuks loen "The Secret Life Pants". Aeg koju minna.

    By Blogger Esme Kassak, at 15:35  

  • Nonii! Lõpuks ometi seletus sellele, miks sul kevedeti juuksed rohekad on.

    By Blogger Penelope, at 17:56  

Postita kommentaar

<< Home