Oli üks Oliüks

14. mai 2005

Lõbus laupäev?

Lausa patt on sellist ilusat ilma koristamismaratoni peale raisata. Nüüd on siis teada, et põrgusse ma lähen. Mitte, et see mingi eriline uudis oleks...

Hommikul sai käidud lapse laulustuudio kevadkontsert-karnevalil. Enda järglane sai hommikul käepäraste vahenditega võluriks meisterdatud. Kunagi sai imestatud, miks laekus meie elamisse üks must terava tipuga võlurikübar. Nüüd sai selgeks ja ka ärakasutatud. Paar aastat tagasi ostetud kardinariidest sai kiirelt keep valmis meisterdatud (ajee, helisev muusika) ja ühele söögipulgale ruunimärgid peale joonistatud (hea kujutlusvõime kampa ja võlukepp valmis). Ja laps võlur nagu muiste. Selgus, et tegelinski on jätnud mainimata, et ta on üks kahest kontserdil esinenud solistist. Ei kasvata järgmist Koit Toomet, ausõna :)

Ja koristamine tuli teadmisest, et kui ma seda täna ei tee, siis ma enne juunit selleni ei jõua. Ei vabanda välja? Njah, seda ma arvasin.

1 Comments:

  • Ah nii need südametelammutajat rokklauljad siis kasvavadki. Et järgmine Padar siis? :P Koit Toome pole ju nii kena. Su laps aga siuke kena blond ...

    Ja koristamise koha pealt ei hakka isegi noomima. Tegid seda ise suurepäraselt. Leevenduseks võin ütelda, et päikese käes ões vedeledes ma paar korda mõtlesin koristamisele.

    By Blogger Esme Kassak, at 21:16  

Postita kommentaar

<< Home