Oli üks Oliüks

24. mai 2005

Suvi ruulib

Eilsest alates olen ma mõned nädalad see idioot, kes kahel kohal töötada üritab. Ehk siis põhitöö ja siis veel paar tundi raamatupidamist õhtuti. Esimese õhtuga ma riigieelarvest väga suurt summat just suvalistesse kohtadesse laiali ei kandnudki. Aga noh, aega veel on :P Vähemalt on teises töökohas meeldiv suitsunurk, äärmiselt hea kohv ning üsna hea ülevaade Kunstimuuseumi ehitustöödest :) No ja veidi lisaraha ei voola küll mööda külgi maha. Pigem vastupidi.

Selliste ilmadega on lausa hädavajalik vahepeal kontorist välja pääseda. Kadriorulõunad sobivad selleks otstarbeks suurepäraselt.

2 Comments:

  • et lisaraha voolab mööda külgi üles?? seda ma tahaks lausa näha:P

    aga eks ta õige ole.. mul ka just haltuurade hooaeg avatud. kõige ilusamate ilmadega loomulikult.

    By Blogger Turbotigu, at 15:13  

  • Sama siin .. tere suvi:)

    By Blogger Esme Kassak, at 12:37  

Postita kommentaar

<< Home