Oli üks Oliüks

17. mai 2005

Hall? Hall. Nagu mitte punane? Mhmh.

Salapärase sponsori müsteerium lahenes tunduvalt igavamalt, kui ma arvata oskasin. Itipoisid katsetasid pangalinkide toimivust lihtsalt. Aga raamatupidamisel kohe hunnik paanikat ja minul nuputamisainest. Nuputamiseks nimetab mu laps nuppude (eriti liftinupude) vajutamist. Mitte, et see kuidagi teemasse oleks haakunud. Niisama.

Autoost käsil. Üks Almera teise vastu. Kaks aastat uuema vastu. Varustus ka tunduvalt parem. Kehv värv ainult. Hall, metallik. Ma küll üritasin müügimeest veenda, et kui mul kõik aksessuaarid punased on, kuidas ma siis teist värvi autoga sõidan. Sellegipoolest oli kõigi _värvide_ tarneaeg minimaalselt kolm kuud. Baltikumi ei julgeta sisse osta muud, kui hõbedast, helesinist ja terashalli. Need, kes ostavad endale parema varustusega ja kallima auto, ei pidavat olema väga värvidefännid. Mölakad. Aga terashall pidavat punasega hästi sobima :) Eks siis järgmise nädala lõpupoole ole näha.

2 Comments:

Postita kommentaar

<< Home