Oli üks Oliüks

10. aprill 2006

Salapärased saapad

Õhtune pärastsaunane nurrumine oma pisikeses armsas maailmas päädis teadasaamisega, et mu saapad elavad väga mitmekülgset elu. Nimelt jõudsid nad käia nädalavahetusel nii sisaliku juures koogitamas kui ka Tartus. Esimese kohapealt suutsin kenasti saabastega sammu pidada aga Tartusse jõudsid nad küll ilma minuta. Ja mina veel arvasin, et nad istuvad rahumeelselt esikus mu kingariiulil. Aga noh, ma olen juba ammu kahtlustanud, et neil on oma elu, millega mina vaid kohati haakun. Tuleb tunnistada, et salakavala väljanägemise poolest nad mulle ka poes silma jäid. Millse kelmika pilguga nad oma 38 silmaga piidlevad, kas sa ei leia? Ja keelt näitavad nad ka aegajalt.

Nende saabaste jalgapanek (ja ka äravõtmine) on saanud juba seltskondlikuks naljaks.

- Kas hakkame minema?
- Ei, meil on veel aega, aga oliyks peab küll hakkama saapaid jalga panema.
...
-Pane omale äratuskell pool tundi varem helisema kui sa neid saapaid jalga tahad panna.

1 Comments:

  • - Mis Sa seal nurga taga neid saapaid jalga paned. Tule ikka seltskonda! (nii saavad ka teised selle toreda pildi osaliseks ja loodetavasti on varsti ka muuvi tulemas)

    By Blogger Esme Kassak, at 20:02  

Postita kommentaar

<< Home