Oli üks Oliüks

2. aprill 2006

Segane lugu

Sisalikutibi räägib juba pikemat aega eneseprogrammeerimisest. Ei vaidle vastu, töötab suurepäraselt. Aga kui hakkab töötama ka teiste programmeerimine, siis hakkab tekkima kuklasse kerge kahtlus. Kui selleks, et teised käituksid nii nagu sa nende rollile ette oled planeerinud, on vaja vaid sellele mõelda, siis kuhu jääb tahtevabadus? Kas keegi programmeerib samamoodi mind? Ja mis ta sellega saavutada tahab? Või, veel parem küsimus, mida mina sellega tahan saavutada? Kes siis lõppkokkuvõttes stsenaariumi kirjutab? Ja kes on lavastaja?

Oeh, ma olen ju mõtlemisvõimetu praegu. Kõik käib läbi roosa mannavahu. Või mingi muu suhteliselt mõtettakistava materjali. Ah, kevad...

1 Comments:

  • Kui Sina mõtled eneseprogrammeerimisest ja Tema mõtleb eneseprogrammeerimisest ja mina mõtlesin enne teid, siis kes kirjutas stsenaariumi?

    Eks ikka need, kes enne asja ära tabavad ja edasi liiguvad klotsid sinna kuhu vaja. Mõned sobituvad ja mõned mitte:)

    Mul on viimasel ajal vähemalt üks (!) kord olnud tunne, et mina olen programmeeritav paljude teiste stsenades.

    Ja suurema osa ajast vist võib mõtelda nii, nagu meeldib.

    By Blogger Esme Kassak, at 19:52  

Postita kommentaar

<< Home