Oli üks Oliüks

23. november 2004

Kutse

Lugupeetavad avec!

Olete palutud minu matustele. Aeg ja koht on veel täpsustamisel aga teavitan Teid neist esimesel võimalusel. (Või oli see "viimasel võimalusel"?) Dresscode on ikka klassikaline must. Ei, see ei tähenda seda, et punane kõlbab ka. Ainult must! Lilledest eelistaksin valgeid tulpe aga kui need aastaaja tõttu kättesaamatuks osutuvad, siis sobivad suurepäraselt ka näiteks liiliad. Igal juhul mitte nelgid ja krüsanteemid. Ja kui see onu, kes matusekõnet peab, räägib paatoslikul häälel midagi sellest, kuidas ma olin pühendunud oma tööle, korralik koduperenaine ja ustav sõber, siis palun visake teda minu eest lähedalasuvate raskemate esemetega. Te ju mõistate, et ma ise sel hetkel seda kuigi hästi teha ei saa. Ja ma palun, kui te näete kuskil lähenemas mõnda inimest esemega, mis võiks olla viiul, siis tehke kõik endast olenev, et teda takistada. Viiulikast, milles on poolautomaatsed käsirelvad, oleks siis juba palju parem variant.


1 Comments:

  • Mnjah, nüüd läks way üle käte jah.
    Aga muidu ka siuksed mõtted täna käinud, ainult vist veidi teises kontekstis.

    By Blogger Esme Kassak, at 17:19  

Postita kommentaar

<< Home