Oli üks Oliüks

16. veebruar 2005

Home-mode

Esiteks: Sõidueksam sai edukalt sooritatud. Nüüd jääb vaid lubadele järele mineku vaev. Veidi blogikammimist ja selgus, et ma läksin autokooli 15. aprillil 2004. Esimene sõidutund seevastu oli 1. juunil 2004. Ehk siis suht pikaks sai seda protsessi venitatud aga selle eest ka kõik ARKi eksamid esimese korraga tehtud ja mingi liiklemisjulgus käes. Ja järjekordne teadmine, et ma saan kõike, mille nimel ma veidi pingutama olen valmis ;)

Aga tervis vedas korralikult alt. Juba teist päeva kodus tee-mee-villasesoki-režiimil.

1 Comments:

  • "Ja järjekordne teadmine, et ma saan kõike, mille nimel ma veidi pingutama olen valmis ;)"
    Näed Sa siis - kõik ei pea tõesti selleks Vainu koolitusel käima, et aru saada lihtsast tõest, et kui midagi väga tahta, siis seda ka saab. Sest pingutad selle nimel. (ajupesu jätkub ...)

    By Blogger Esme Kassak, at 11:16  

Postita kommentaar

<< Home