Oli üks Oliüks

21. aprill 2005

Koolis käidud

Sai päeval koolis käidud. Kõigepealt siis kutsesobivustest. Mitmed-setmed leheküljed küsimusi alustades põhiseaduse definitsioonist ja enda temperamenditüübi hindamisest ja lõpetades Taani filosoofidega. Niinii. Kui ma need leheküljed ära ponnistasin ja üles serva nime kirjutama hakkasin, siis hakkas küll hirm, et äkki loeb kõrgkooli sissesaamisel veidi ka ülesandepüstitusest arusaamine. Sellest kõrgest paberipatakast tuli minu eriala puhul vastata vaid lõigule 2 ja 6. Sellega, et ma kogu testi täis kribasin, tegin ma millegipärast vastuvõtukomisjonile väga palju nalja. Aga nenditi, et mida rohkem seda uhkem ja peale mõne definitsiooni, pidi kõik hea välja nägema. No ja siis vestlus. Mis lõppes sellega, et sisseastumiskomisjon jõudis järeldusele, et ma olen oma ala spetsialist kellelt nemad kui teiste elualade esindajad rohkem tarku küsimusi küsida ei oska. Ja oma õnnistuse pidid nad mulle kaasa andma sissesaamisel. Veidi kirtsutati nina aastatetaguse keska lõputunnistuse peale, kus mingi kolmekribu umbes üks ühele viitega segamini oli. Aga selle pärast ma väga ei muretse.

Ühesõnaga. Nagu eelolevast jutust läbi kõlab, olen ma jõudnud otsusele, et see kool võiks olla koht, kuhu ma tõesti ennast arendama lähen.