Oli üks Oliüks

25. oktoober 2005

Nüüd elan Pirital

Nii uskumatu, kui see mulle endale ka ei tunduks, on nüüd kolimisega ühel pool. Terve nädalavahetus möödus pakkimise tähe all. Pühapäeva õhtuks tekkis juba must masendus kõigi kastihunnikute ja kilekottide seas. Ühest toast teise minek nõudis mägironijavarustust. Oih, leiba tuleb murda kuna kõik noad on siin... ei, hoopis siin kastis. Või oli see hoopis too kast seal...

Esmaspäeva hommikul veel viimased mööblilammutamised. Siis tuli auto. Pool tundi ja kõik see kraam oli auto peal. Natuke sõitmist ning veel pool tundi ning kõik oli uues kodus. Ja siis algas pikk protsess nimega lahtipakkimine.

Idee kirjutada kastidele peale, mida nad sisaldavad, oli muidugi tore. Aga kui mul on viis kasti, millele peale kirjutatud köök, siis millise põhjast võiks mõne kahvli leida? Ja millises kastis peituvad arvutilaua kruvid? Ja kui hommikul uniselt vaadata tervet mäge musti kilekotte küsiva ilmega, siis mitte ükski neist ei avalda saladust sellest, kus võiks mu pesu peituda.

Aga muidu on tore.

Ja turbotibinale siis veel üks
Suur
Sületäis
Südamlikke
Soove
Sünnipäevaks!

4 Comments:

  • suured tänud ja jõudu lahtipakkimisel:)

    By Blogger Turbotigu, at 10:09  

  • Hehee.. mul vist sama süsteem osade kastidega omal ajal oli. Aga umbes nii: sahtel 1, sahtel 2 -- mis omasid mingit kohta endise elamise süsteemis, kuid ei asetunud sahtlitesse siinses elamises:D Üks sahtlikast on raudselt siiani lahti pakkimata. Pool kuud tagasi leidsin ühe heleda nahkkinda üles. Üks elas lihtsalt ühes ja teine teises kapis. Ja nii nad mind aasta aega narrisid ja ma olin seal vahel nagu preilinas Uba.

    By Blogger Esme Kassak, at 21:36  

  • Tore, oled nüüd Tallinna mõistes maainimene :-P
    Aga ära unusta endale siis lumelabidat osta, millega end talviste tuiskude ajal Kadrioruni välja kaevata.
    Ja käi hommikuti mere ääres, eriti kevadeti, see on nii mõnus. Suveõhtuti muidugi ka, see on veel mõnusam.

    By Anonymous Anonüümne, at 22:31  

  • Eelmine omanik rääkis, et ta sai veel mõned kastid täiskomplektina kaasa võtta kolimisel. Ehk siis selle kahe aasta jooksul, mis tema seal elas, ei jõudnudki ta neid lahti pakkida.

    No ja maainimene võin ma olla, kui see annab mulle elamise mere ääres, metsa sees, keset linna :) Tänahommikuse lumega just lumelabidat ei igatsenud aga trepimademe oleks tahtnud küll mingi luuakesega lumest puhtaks lükata.

    By Blogger oliüks, at 09:34  

Postita kommentaar

<< Home