Oli üks Oliüks

18. detsember 2005

Relaxed

Haapsalu oli tõeliselt mõnus. Männid, meri, vaikus, mudavannid ja massaažid. Inimesed, kes vaid poolel häälel teretasid. Ei mingisugust lärmi, ei mingit närvipinget. Tahad käid ujumas, tahad vedeled niisama. Väikesed jalutuskäigud lumises metsas. Päikesetõusu vaatamine. Selline siis ongi elu?

Tagasi jõudes oli tunne, nagu oleksin laskunud teisest dimensioonist. Ja murepilved, mis nädalavahetusega kaugele maha olid jäänud, hakkasid taas horisondilt lähenema. Pole viga, ehk on nüüd ka piisavalt jõudu, et neid eemale puhuda.

Ahjaa, üks avastus ka. Muda on mõnus. Eriti mõnusad on aga mudased naisterahvad :) Midagi nii ilusat, kui kõrvalvannist tõusnud üleni mudane noor naine, ei olegi pikka aega näinud. Must, sile, läikiv, libe, kumer... Läbinisti erootiline ja samas vägagi esteetiliselt nauditav vaatepilt. Kui juba mina, kui heteroseksuaalne naisterahvas, sellest pildist õhku ahmima hakkasin, siis on mul väga kahju, et ükski mees seda ei näinud. Aga samas... mine tea, ehk neile ei mõju nii. Peeglit seal ka kahjuks ei olnud. Seega ennast mudasena ei õnnestunud näha.

2 Comments:

  • õnneks!
    ma juba arvasin, et mul on mingid imelikud "mustad ja läikivad" neelud. Mu esimesel ja ainukesel mudakogemusel ei olnud läheduses küll ühtegi vanni neiuga, aga omal oli järjekindlalt üks ilusatest mustadest jalgadest või käsi mudast väljas. imetlemiseks...

    By Anonymous Anonüümne, at 15:21  

  • No hea seegi, et mõttekaaslasi :) Ma sain ka mõne tuttava käest kummastavad pilgud ja küsimused, et mis ometi seal siis niiväga oli... Ilmselt tegemist selle teemaga, et kes pole näinud, see ei saa aru.

    By Blogger oliüks, at 20:21  

Postita kommentaar

<< Home