Oli üks Oliüks

20. veebruar 2006

Manipuleerin, kas pole?

Täna sain ma siis teada, et ma olen väga osav manipulaator. Et ma suudan panna inimesi mõtlema ja tegema täpselt seda, mida mina tahan. Ah või kuidas? Noh, eks siis must pesu lagedale.

Laps oli nädalavahetuse oma vastärakolinud issi juures. Käidi koos lumelinnas, kus "mina lasin liugu ja siis oli seal ka üks tüdruk (13), kellega issi (26) kogu aeg musitas". Lapsele ei ole veel korralikult kohalegi jõudnud, et issi on ära kolinud ja siis midagi sellist... For the record, seltsimees laps keeldus täna lasteaias magamast, noris kõigiga tüli ning sattus kasvatajatega konflikti. Kas seose nägemiseks peab olema hiromant?

Milles seisneb minu manipuleerimine? Aga loomulikult selles, et isegi temapoolsed sugulased leiavad sellise asja peale, et last tuleb isast võimalikult kaugele eemale hoida. Ja see ei saa ju tulla sellest, et issike oleks midagi valesti teinud. Äkää. Loomulikult suudan mina selliseid arvamusi lihtsalt simsalabim esile kutsuda. Keeran nad kõik ümber sõrme. Täiesti tühja koha pealt.

Ma ei ole veel kunagi tundnud, et ma oleks võimeline mõne inimese paljaste kätega ära tapma. Selline jõuetu viha, mida ei anna suunata teistesse kanalitesse. You mess with me, I'll give you the cold shoulder. You mess with my kid, I'll give you the cold war.