Oli üks Oliüks

12. aprill 2006

Hhhiired, herutus ja hmm

Eile õhtul sai vaikselt tähistatud asjaolu, et päikese tegemised on nüüd väidetavalt kontrolli all. Näis seda asja.

Onju nii, et kui pikalt hiirtest rääkida, kirjutab iga inimene "uus" h-ga? Ja väike herutus pidavat ka miskit kaasa rääkima seal. Kahtlen. Selle väikese osas siis.

Aga muidu on kevad käes koos korraliku energiaülejäägiga. Mis kevadväsimusest nad räägivad? Jah, ma tean, ma kulutan tegelikult energiat krediiti ja hiljem kahetsen. Aga homme on ju alles homme. Aga kindlasti on asju, mis energiat juurde annavad, seega ma päris miinusesse ehk ei jää.

Endine korteriomanik rääkis täna sellest, et ta on kogu aeg kursis olnud sellega, et sel korteril on mingi oma aura. Mitte halb aga selgitav. Ajalugu räägib, et endine korteriomanik läks siin oma naisest lahku. Ajalugu kordub. Ja selgitab. Aga see korter sobib minuga suurepäraselt. On inimesi, kes ei suuda selle korteri auraga konkureerida ning tunnevad end siin ebamugavalt. Minule ei paku see konkurentsi, kuna osa minu aurast on nüüd samuti siin. Ja korter ei taha konkureerida minuga, on mu omaks võtnud.

Mulle meeldivad inimesed, kellel on omad veidrused. Kiiksud, kui soovite. Igapidi aksepteeritavat täiuslikkust ei suudaks ma mitte mingi valemiga omaks võtta. Normaalsus on ülehinnatud väärtus. Sama kehtib minu jaoks ka asjade kohta. Ka sellesama korteri. Mulle meeldib, et trepi kõige ülemisel astmel peavad pikemad inimesed veidi kummardama, et mitte pead vastu lage ära lüüa. Kiiks, millega ma ise olen nii harjunud, et ei märkagi seda sissekulunud liigutust. Aga külalistele pakub see kindlasti üllatavaid elamusi. Ja samas... kes ütles, et minu magamistuppa peaks pääsema lihtsalt :)