Oli üks Oliüks

30. mai 2006

Kass haige :(

Kui mu igati ontlik ja korralik kass ühel päeval kraapis lillepotist mulla välja, kuses aknalauale ning lisaks lasi ka rõdule loigukese, arvasin ma, et lähedusse on ilmunud mõni jooksuajaga emane, kes noormehe hormoonid lõkkele puhunud on. Aga kui ta hakkas kükitama igale poole ja kükitamisele loigukest ei järgnenud, muutusin murelikuks. Täna öösel ei lasknud seltsimees mul enam magada, kondas mööda voodit edasi-tagasi ja tegi vahepeal koledat häält. Kui ta ennast pikali visata tahtis, siis ta ei saanud enam rahulikult laskuda vaid kukutas ennast külili. Selge, hommikul arstitädile näidata.

No ja see see siis nüüd on. Neerukivid, põletik, tekkinud neerupuudulikkus ja veremürgitus. Nüüd ravi ning sellega paratamatult kaasnevad eelarveaugud.

Selle taustal on muidugi kergelt ketserlik rääkida sellest, et olen Sepa kampaania "Otsi positiivset, kasvõi tikutulega" tulihingeline toetaja.

Olgu-olgu. Kui raha ei ole, on mu missioon "juuni lõpuks miinus viis [loe: no vähemalt rohkem kui üks] kilo" tunduvalt lihtsamini saavutatav. No ja teistest küljest vaadatuna pani maksuamet pühale üritusele käe alla ja kandis lõpuks tulumaksu tagasi. Abiks.