Oli üks Oliüks

16. veebruar 2007

Sisalikutibi võib linnukese kirja panna- teatris käisin. Mul mõnikord ikka õnnestub ja ilma oluliste skeemide ja meelitusvahenditeta. Linnateatris ei olnudki aastaid käinud ja emal oli pilet üle. Veendusin, et Nüganeni lavastatud "Kuritöö ja karistus" ei olnud oma autasusid ilma põhjuseta saanud. Sammul, lisaks sellele, et nägi hea välja, oli Raskolnikovina üsna veenev. Anu Lambi fenomenist selles tükis ei saanud ma paraku väga aru. Teagi, kas saab selle minu kui teatrivõhiku kraesse keerata või pole lihtsalt kõik päevad vennad. Pika tüki kohta oli "Kuritöö ja karistus" ikka haruldaselt jälgitav.

Ja nüüd sõnumeid udust. Meediakonverents, mille kutseid ma mõningatele kodanikele edastasin, toimus eelmise aasta septembris. Täna sain ühelt kutsutult meili teatega, et tänab kutse eest ja kavatseb konverentsil kindlasti osaleda. Mõistlik.

Minu eelmise kuu mobiiliarve on 28 krooni. Ligi poole sellest moodustavad smsid ning huvi pärast kokku arvutatud keskmine kõnekestus on 46 sekundit. Mingi sotsiofoobiaperiood vist...

4 Comments:

  • Heh, just täna hetkeks mõtlesin Sinu ja teatri peale. Tegelikult tekkis endil mõte, et vot pole tükk aega teatris käinud (ja kes teab, millal siis saab;) ) ... Igal juhul väga viis!

    By Blogger Esme Kassak, at 17:44  

  • heh, kas see tükk on ikka veel kavas? ohooo.

    ma käisin seda vaatamas, ee.. midagi seitse aastat tagasi?
    see oli esimene teatritükk, mille kohta ma tegin endale kaks järeldust:
    (i) teater võib päris jahmatav ja isegi too close olla;
    (ii) tuleb tükk aega kaaluda, kas ikka minna seda tükki vaatama inimesega, kellesse oled armunud..

    noh, ja nii ongi.

    By Anonymous Anonüümne, at 23:45  

  • p.s. nonii. nüüd on Sulle kirjutajad veel ühe sõnavaraga ka. hämmastav. vaata esimese lause alguseid.

    By Anonymous Anonüümne, at 23:47  

  • LM, ma võin mürki võtta, et kui Sa oma kommentaaris ei oleks sellele tähelepanu juhtinud, siis oleks ise ka alustanud praegust sõnavõttu sarnaselt :)

    Mis puutub teatritükki, siis see miski vaheaja tagant tõesti jälle laval. Too close ei ole senini liialdus. Ja tundub, et ema oli seekord siis teatrikaaslase rollis hea valik :)

    By Blogger oliüks, at 00:02  

Postita kommentaar

<< Home