Oli üks Oliüks

7. märts 2007

Tervis veab alt alati kõige ebasobivamal ajal.
Sellesse nädalasse peab mahtuma:
- eksam
- eksamiks õppimine
- kodutöö-kirjatükk
- loeng
- juhilubade lõppastmekoolituse libedasõit
- notariskäik
- hambaarsti külastamine
- poja sünnipäev
- poja sünnipäeva pidamine ja orgunn
- pojale sünnipäevakinkide otsimine
- poja rühmakaaslase sünnipäev
- poja rühmakaaslase sünnipäevakingi otsimine
- tööööööö

No ja ma olen teist päeva kodus selili maas. Kohutavalt häiriv 37,1 palavik, silmanägemist võttev nohu, lubav köha... no ja siis veel nipet-näpet, mis teeb elukvaliteedi ikka märkimisväärselt keskpäraseks.

3 Comments:

  • oi-oi-oi. ja homseks ära unusta rahvusvahelist töötavate naiste päeva tähistamist ;)

    ma olen siin ära õppinud (alles eile arutasime teemat ühes seminaris) sellise käitumismalli: just sit and wait.

    eriti olukordades, kus ei saa aru või ei taha aru saada või ei oska midagi teha või ei jaksa midagi teha.

    saa terveks, rahulikult.

    By Anonymous Anonüümne, at 10:58  

  • Just sit and wait ja kui asjad on tähtsad, siis nad tuletavad ennast ise meelde :)

    Töötavate naiste päeva kirjutas seltsimees poeg minu jaoks korstnasse juba 7 aastat tagasi, kui otsustas samal päeval sündida. Seega too päev möödub pigem sünnipäeva tähe all.

    Hmm.. Teinepool otsustas sündida mõned-teised-kümned aastad tagasi sõbrapäeval. Sealt sellegi päeva "rahvusvahelise" tähenduse teisendus.

    Hea, et veel jõulud ja jaanipäev minu jaoks jäetud on :P

    By Blogger oliüks, at 13:47  

  • ... ja emadepäev;)

    just sit and wait tuleb aga meelde jätta küll:)

    By Blogger Esme Kassak, at 20:15  

Postita kommentaar

<< Home