Oli üks Oliüks

22. aprill 2005

Julgus unistada

"Mingisse ikka jõudes võib juhtuda, et küsime eneselt, kas see elu, millist me elame, on just see, millest me lapsepõlves unistasime. Kui me oleme selle küsimuse küsinud, peame sellele ka ausalt vastama." (J.Tätte)

Unistus on unistus vaid siis, kui see eksisteerib vaid mõttemaailmas aga samme ei astuta selle teokstegemiseks. Kui unistuse poole liigutakse, ei ole tegemist enam unistusega vaid sellest saab plaan. Unistuse täitumine on kui hiire jooksmine magava kassi suhu. Saad kätte millest oled unistanud ilma ise selle nimel pingutamata. Sellisel saavutusel ei ole ju väärtust. Unistus on väärtusetu. Ja hinnatu.

Kui unistust teoks tegema hakata, ehk muuta unistus plaaniks, siis mis juhtub juhul, kui plaan ebaõnnestub? Plaan muutub uuesti unistuseks. Või toimub nending, et selle värava võti pole minu käes ja surevad nii plaan kui unistus.

2 Comments:

  • Okei, räägi välja. Mis Sinu unistus on? Mida Sa nii väga kardad teostada?

    By Blogger Esme Kassak, at 14:14  

  • Eks ma seda tahtsingi ütleda, et rohkem plaane;) Ja mõned unistused. Mul on üks unistus, mille kohta ma ei tea, kas see on plaan või unistus. Või siis, et kas ma tahan, et see staatus muutuks ... Kuigi ma kahtlustan, et ma olen kahtlaselt mõneti selle purustamise suunas liikumas. Raske valik, kas pole:)

    By Blogger Esme Kassak, at 22:53  

Postita kommentaar

<< Home