Oli üks Oliüks

28. aprill 2005

Still waters run deep

Kui eile tervitas ujula uksel silt "Avarii", siis tänaseks olid nad selle likvideerinud. Öelgu sisalikutibi mis tahab, hommikut ujumisega alustada on äärmiselt meeldiv. Loksuv vesi ümberringi, tunne, kuidas lihased üksteisejärel hommikusest unest ärkavad, pärast soe mullivann ja aurusaun. Päike paistab ujula akendest sisse ja tunne on selline nagu oleksid soojemasse kliimasse ümber kolinud. Tööle jõudes mõnus surin lihastes, kättesaadud endorfiinidoos ja arvuti taga istumine ei ole enam üldse nii väsitav.

Ilmselt eelneva mõjul olin ma nii vastutulelik, et lubasin lahkelt kolleegile teda asendada ühel koosolekul. Igaval koosolekul. Aga iga heategu saab ükskord karistatud.

2 Comments:

  • Ma ei pretendeeri mingile pühale tõele. Kaugeltki mitte. Ma usun, et see nii ongi. Lihtsalt tean, et minu puhul see väga ei toimi.

    By Blogger Esme Kassak, at 13:25  

  • Mhmh, ma olin muidugi jube kindel, et meil oli tohutu arvamuste lahknemine sel teemal :P Sinu entusiasmi mahatirimine oli toona väga abiks ja lasi endal ka tiba asja negatiivsemasse poolde süveneda ja tõstis küsimärke. Praeguseks on kõik küsimärgid saanud endale hüüumärgiga vastused.

    By Blogger oliüks, at 13:36  

Postita kommentaar

<< Home