Oli üks Oliüks

26. mai 2005

Blondid jäävad blondideks

Ma ei oleks arvanudki, et 13 miljoni krooni ülekandmine nii lihtsalt käib. Aga just seda ma eile õhtul tegin. Õnneks küll riigi raha. Ja kahjuks mitte oma arvele. Aga ikkagi tekkis kätesse väike värin sisse ja igaks juhuks said nullid ikka mitu korda üle loetud :)

Sain just msnis kurdetud, et radio mania veebis juba teist päeva ei mängi, plaadid jäid autosse ja läpparis ei ole ühtegi emm-pee-kolme, need on kõrval lauaarvutis. Seega ei ole mul midagi kuulata. Kui ma selle välja olin öelnud, tuli tahtmine oma pead veidi loksutada. Miks ometi ei võiks ma muusikat kuulata lauaarvutist?

Telefonivestluse lõpetas klient sõnaga "nägemist!", millele ma vastasin sujuvalt "teile ka!". Sõnatu üllatus teiselt poolt oli lausa kuulda.

Veetünnist võtsin külma asemel kuuma vett.

Mind tuleb täna suurtest rahadest ja keerulisematest toimingutest kindlalt eemale hoida :)