Oli üks Oliüks

9. juuni 2005

Äbrääk

Selle raamatupidamisega on nüüd ühel pool. Kolm nädalat ja aitab küll. Mulle meeldiks vahelduse mõttes töötada alla 16 tunni ööpäevas. Ja mõned asjad ka sealjuures tehtud saada.

Selle kuu lemmikfirma rändkarika saab minu poolt Hansapank. Kuu aega tagasi sõlmitud kokkulepped makseterminali ühepäevaseks kasutamiseks. Siis ka leping. Homme on see päev, mil terminali vaja on. Täna uurisin, et mis kellaks nad siis selle homme üles saavad. Et hiljemalt kolmeks on vaja. Ja vastus tuli, et tehing jääb ära kuna terminali paigaldamine võtab aega 2-3 pangapäeva... Vot see pani õhku ahmima. Hjelp. Miks siis ometi ei alustatud 2-3 päeva tagasi... Suhtumine ruulib igati. Ja lepingud ei maksa enam mitte midagi. Äkki peaks Hansapangale teatama, et seoses asjaoluga, et mulle ei sobi kuupäev, mil nad mu kontolt näiteks laenumakseid maha kraabivad, ma neile seda raha enam ei eralda. Mis sest lepingust ikka...