Oli üks Oliüks

27. mai 2005

Palju toredaid inimesi

Täna hommikul helises mu töötelefon ja minu poole pöördus meesterahvas, kes väga ärritunud häälega kurtis, et tal on suur probleem. Nimelt on tal kaebus. Eile hommikul olevat ETV hommikutelevisioonis esäinenud mingi militaarraamatu autor madrusesärgis. Aga see on tõeline roppus kuna madrusesärk on aluspesu. Ja aluspesus televisioonis esinemine on roppuste tipp. Et helistagu ma piritale või kuskile ja küsigu sealt ja kõik ütlevad mulle, et madrusesärk on aluspesu... Kõik minu väited, et see ei ole üldse minu asi ja ta teatab sellest totaalselt valele inimesele, teda ei huvitanud. Kästi mul karmi häälega see jutt hommikutelevisiooni inimestele edasi rääkida. Ja lõppu tuli: "Ja ärge siis väga pahandage mu peale".

Hjelp. Ma ei ole kell 9 hommikul hoolimata oma varasest ärkamisest sugugi valmistunud selliseid kõnesid vastu võtma. Küll võis ikka suurt maailmavalu tekitada üks õnnetu madrusesärk, et seda suvalisele inimesele kurtma pidi hakkama.

Aga võibolla ongi parem, et see kõne mulle nii ootamatult ja vara tuli. Mine tea, äkki ma oleks muidu hakanud onule rääkima sellest, kuidas ma olen ka televisioonis ja mul on seljas aluspesu...