Oli üks Oliüks

30. mai 2005

No palju õnne

Kus on see horoskoop, mis teavitab Kaksikute kõrgest traumadeohust? Või ei olegi vaja mind hoiatada selle eest, et kui ma külmkapi peal oleva mikroahju ukse lahti teen, siis mulle ahju pealt võib paksust klaasist alus pähe lennata? Klaasalus jäi terveks, peas on suur ja valus muhk. Ja pärast mõtlikku pooltundi köögipõrandal, sügavkülmast haaratud viinapudel pead külmetamas, hakkasin ma ka vaikselt aru saama, mis ja kuskohast mulle pähe lendas.

Sisaliku blogist sain teada, et mul on varsti sünnipäev. See on teema, mis minust küll mööda läinud on. Aga palju õnne mulle varsti.

2 Comments:

  • Oi see trikk nõuab küll suurt osavust. Tsirkuse peale oled mõtelnud?

    By Blogger Esme Kassak, at 10:36  

  • Kohe kui karjääriküsimused päevakorda tõusevad, liitun rändtsirkusega :)

    By Blogger oliüks, at 10:52  

Postita kommentaar

<< Home