Oli üks Oliüks

10. august 2005

Jalutades vihmas

Autot teenidusse viies ja sealt vihmaga koju jalutades saab teha nii mõnegi avastuse. Minu tänased on siin:
- "Tere, mu auto mootori teise silindrisse jookseb jahutusvedelik" on kas üks mõjuvamaid viise võõra meesterahvaga vestluse alustamiseks või midagi väga naljakat.
- Vihmaga jalutamine on mõnus. Üle loikude hüppamine veel mõnusam.
- Eniro andis mulle hea vihmavarju, mis isegi suuremates tuulekeeristes end tagurpidi ei pööranud.
- Sisalikutibi vannitoafoto autor sõidab Miniga. (Rubriigist kasutuid fakte?)
- Kui me sisalikuga plaanisime kirjutada meeste välimääraja, siis keegi jõudis meist ette. Härra Stephen Whitehead on kirjutanud teose "Meessoo põhjalik välimääraja". Hmm... takes one to know one.
- Naerata ja sulle naeratatakse vastu.

1 Comments:

  • ma nägin seda välimääraja raamatut folgil müügil. võibolla tõesti oleks pidanud ära ostma. äkki suudaks neist siis mõnikord aru saada.. aga ega ma tegelt seda usu..

    By Blogger Turbotigu, at 23:33  

Postita kommentaar

<< Home