Oli üks Oliüks

1. august 2005

Vot see on juba õige "tagasi"

Kuna minupoolne krahliblogimine ära jäi, siis tuleb asi heastada praegu. Jah, istusime tibidega von krahlis. Jah, mõned õlled. Pärast pikka vaheaega väga tervitatav vaheldus. Tänud ka väga abiks massaaži eest.

Eksistentsiaalsed teemad on kõik juba eelnevalt ja teistes blogides kajastatud. Miks siis neid ka siia vedada. Aga mõnus õhtu siiski. Üllatusena tuli vaid see, et kaastibinaid olen tundnud vaid neli aastat. Seems like a lifetime. Tervitame siinjuures näiteks Endel Siffi, kes selle tutvumise võimalikuks muutis.

Endiselt on puhkus. See pidavat nii mõndagi vabandama.

3 Comments:

  • Wow. Good point. Kas viiendal aastal viime Endel Sifile lilled ja shampa?:D

    By Blogger Esme Kassak, at 02:14  

  • kas tema ka hakkab surema:P

    By Blogger Turbotigu, at 03:09  

  • oih, ma olen selle mõne tunniga nii süüdimatuks muutunud, antagu mulle andeks. ma lihtsalt ei vastuta oma ütlemiste, veel vähem tegude eest..

    By Blogger Turbotigu, at 03:10  

Postita kommentaar

<< Home