Oli üks Oliüks

8. juuli 2005

Viimane tööpäev

Täna viimane tööpäev enne puhkust. Paistab, et ma olen hoolimata oma pikkadest lõunatest ja ülilühikestest tööpäevadest suurema osa töid suht edukalt lõpetanud ja saab kriipsu alla tõmmata.

Aga üldjoontes tunnen ma ennast tunduvalt kehvemini, kui puhkusele minejatel kombeks. Mis see siis nüüd olgu? Reisipalavik? Kaua ma seda puhkust oodanud olen? Ja nüüd on ta peaaegu käes ja ma ei suuda sellest piisavalt rõõmu tunda. Kui ikka poolest päevast töölt ära lipsad kuhugi hängima ja tšillima, siis on see eriti meeldiv teadmise pärast, et muidu konutaks õhuta kontoris. Aga kui kontorioht enam ei ähvarda, siis ei ole ka tšillimisest suuremat mõnu. Oi, inimesed on ikka imelikud loomad.

Lauba Lenny, pühaba sõitu. Kõigepealt kohustuslik programmina Berliin ja siis Ukrainasse.

Peaks vist sellele tööpäevale kriipsu peale tõmbama ja ujuma minema.

Ja tervitan kõiki, kellel puhkus veel ei hakanud :)

1 Comments:

  • Ma ka üldse ei imesta, kui ma täna tööd tegema hakkan vs poolest päevast hängima minek:) See viimane palju huvitavam.

    irw @ tervitused :D

    By Blogger Esme Kassak, at 08:18  

Postita kommentaar

<< Home