Oli üks Oliüks

8. september 2005

Parkimisprobleemid

Eile päeval oli vaja viibida Nukuteatris plaati esitlemas. Ja kuna ma ei taha midagi kuulda vanalinnas parkimise hindadest, siis hiivasin parkimiskoha Gustav Adolfi kooli algklasside maja hoovis. Tean küll, ei ole ilus aga seal oli niii palju vabu parkimiskohti, et ma lihtsalt ei suutnud ennast juba hiljaksjäänuna Balti jaama parkima sundida. Tagasitulles oli mu esiklaasil pabeririba kenasti trükitud kirjaga:

T E A D E
Olete parkinud oma auto omavoliliselt kooli hoovi. Järgmisel korral pean teie auto laskma teisaldada tasulisse parklasse.

Ain Siimann
Direktor

Kenasti allkiri all ja puha. Ime, et veel kuupäeva kirjas ei ole. Igal juhul hakkas piinlik küll enda käitumise pärast ja vabandasin mõttes ette-taha.

Sõitsin telemajja tagasi. Ja, nagu oligi arvata, ei olnud hoovis enam ühtegi vaba parkimiskohta. Kõrvalkrunt, kus parklasse mittemahtujad alatasa parkisid, on ka sillutatud, aiastatud ja ilmselt sotsminni parklaks muutunud. Ja ei jäänudki mul muud üle, kui teha nii, nagu teised. Ehk siis parkida mitteparkimiskohta. Olgu öeldud, et ma kedagi kinni ei parkinud, parkisin lihtsalt väljaspool jooni.

Õhtul koju minema hakates vaatas vastu aga tuttav pilt. Valge paber kojamehe vahel. Olgu siis, vaatame, mis mulle seekord kirjutatakse. Oma suureks ahastuseks nägin ma käsitsi väga halva käekirjaga kritseldatud anonüümkirja:

Sellelt kohalt peab saama läbi sõita. Kui hoovis pole kohta, parkige tänaval. Saite kalli auto muretseda, saate ka parkimise eest maksta.

Võin ainult arvata, et autor on tele valvejuht. Ja küll see kadedus on ikka kole asi. Ma jõllitasin seda kirja ikka päris pikalt lootes, et ma lugesin käekirja valesti. Aga ei. Mis kirjas, see kirjas.

Miks ei kehtestata ometi telemaja parklas autode hinnapiirangut? Üle 100K maksva auto puhul on ju selge, et omanik jaksab ka tasulise parkimise alas seda parkida... Grrrrr. Eriti veel ETVs makstavaid hiigelpalkasid arvesse võttes...

Ühel päeval kaks parkimiskorra rikkumise kohta käivat teadet. Leia neis kirjades kolm erinevust.

2 Comments:

  • samas hea, et sõnumit kapotile ei tätoveeritud...

    By Blogger Rivo, at 17:09  

  • Nüüd, kui sa seda mainisid, tekkis kahtlus, kas täna kapotile tekkinud valge lärakas just linnu poetatud oli...

    By Blogger oliüks, at 20:00  

Postita kommentaar

<< Home