Oli üks Oliüks

16. aprill 2006

Nii pikk - nii pikk oli nädalavahetus

Kui neljapäevaks planeeritud getting-rid-of-the-asshole-party näitas hoolimata suurepärase flaieri valmimisest märke ärajäämisest, siis oli ainult üks tee- Tallinn-Pärnu maantee. Polnudki juba jupp aega suvepealinnas käinud.

Kohale jõudes selgus, et remonditööd, mis sügisel pooleli jäid, olid võtnud uued tuurid üles ja tühjakstassitud-üleskaevatud vannitoa asemel oli nüüd tühjakstassitud-üleskaevatud-lahtilõhutud vannituba-esik. Minu jaoks tähendas see asjaolu, et majja sisenemiseks tuli sumbata läbi mingi jubeda liivaaugu, jälgides samas ka kergplokkidest takistusi. Kergelt ebameeldiv indeed. Ja kööki oli ootamas täpselt sama saatus. Eriliselt ebameeldiv asja juures oli endiselt see, et metsapeatusi tuli käia tegemas kas naabrite juures või lähedalasuvas kaubanduskeskuses.

Aga töö käis mitmel rindel. Kui ehitajad selles liivaaugus müttasid, käis naispere mööda ehituspoode ja valis vannitoapõranda-, vannitoaseina-, esikupõranda- ja köögipõrandaplaate. Valik kesisemast kesine ja praeguse seisuga paistab, et kõik plaadid peale köögipõranda omade tuleb pealinnast kohale vedada.

Aga kui juba remont, siis täiega. Lisaks esikule ja sanitaarruumidele tekkis idee välja ehitada ka pööningukorrus, kuhu saaks kaks päris kenakest tuba juurde. Juhul, kui õnnestub ehitada trepp. Ja sellega on raskused. Katus nimelt paganama lauge harjaga, mis tähendaks trepi ehitamist keset maja. See variant aga ei tule kõne allagi, kuna see teeks ühest alumise korruse toast mingi mõttetu trepihalli. Ma siis üritan natuke tegeleda trepiprojekteerimisega. Nii muuseas ja enda lõbuks.

Munad said ka kogu selle segapudru keskel siiski värvitud.

Tänane kodustest vahenditest kokkukeeratud kodujuustu-ananassikook õnnestus suurepäraselt. Kohe koogi järgi näha, et kedagi ei ole külla tulemas :P

Sisalikutibinaga käivad meil asjad lausa liiga sünkroonis.

oliyks: just siis, kui ma olin suutnud tooli rõdule tirida ja veenduda, et wifi sinna ka kenasti levib, läks päike ära :)
oliyks: tüüpiline
sisalik: mhmh.. ma otsustasin ka vanni hoopi sminna.. sest siis kui mõtsin raamatut minna aknalauale lugema otsustas ta lahkuda
oliyks: mul vannivesi jookseb :)
sisalik: mul ka.p

oliyks: rääkides kodukanatamisest või köögikatatamisest võimisiganes.. ma panin koogi ahju :)
oliyks: tekkis koogiisu ja siis leidsin, et ei saa koogitegemisoskusi ka päris rooste lasta :P
sisalik: no mul ahjus.p
sisalik: tere orkut .p
oliyks: appi :D

Ahjaa, veel üks tähtis sündmus. Nädalavahetusel tuli lapsel ära esimene piimahammas. Selline tunne, nagu minu pisike kutsikas oleks täiskasvanuks saanud vms :)