Oli üks Oliüks

16. märts 2006

Karja uus juht

Kui ma rikkaks saan, siis ma ostan endale auto. Aga seda teadsin ma juba ammu. Seni ei olnud ma veel teadlik sellest, millise auto ma endale ostan. Nüüd ma tean, mu väljavalitu on Kyron. (iroonia, hint-hint)

Pirita teel suurel välireklaamil on kujutatud maastur tekstiga "Karja uus juht- Kyron". Neid reklaame on ka mujal tänevapildis näha. Agiteeritakse tasuta proovima ning selleks on antud aadress www.kyron.lt. Esiteks, miks kuradi pärast lt? Ma ei taha proovida autot ei Leedus ega leedu keeles. Palun personaalsemat lähenemist.

Aga see on alles hädade algus. Nimetet' lehekülg annab mulle infot tööst sektsioonides. Või sektsioonidega. "We are still working on the sections, we apologize for any inconvenience." Palju õnne!
Kui ma külastan AS Pleione kui Eesti edasimüüja veebilehte, siis esimesel korral pean ma leidma sealt nimetatud sõiduki kohta täpselt null infot. Praeguseks on see inff sinna tekkinud. Plusspunktid.

Tänase ekspressi esikaas (nagu ka EPLis ja Postimehes paar päeva tagasi ilmunud leheküljesuurused reklaamid) kuulutab masina keskmiseks kütusekuluks 77l /100km. Ökonoomsuse tipp, kas pole :P Pleione kodulehelt saame aga teada, et tegemist ei ole mitte ainult komaveaga. Jah, MAANTEEL võtab too imesõiduk tõesti 7,7l/100km kütust. Kuid keskmine, millest räägitakse reklaamides, on tegelikkuses 9,2l/100km. Mina nimetaksin seda valetamiseks, aga sina?

Ühesõnaga. Tullakse turule uue autoga. Tehakse märkimisväärseid kulutusi kaasa toov kampaania. Aga mõne detailiga (mittetöötav kodulehekülg, edasimüüja kodukalt puuduv info kampaania alguses, vale bensukulu) keeratakse see rahakulutus ühte väga musta ja pimedasse kohta. Korstnasse siis.

Ja miks mina sellist autot endale tahan? Sest reklaam ütleb, et selles maastikuautos on ühendatud kõik omadused, mida vajab sõjaväeüksuse juht.