Oli üks Oliüks

22. märts 2006

Eilne pahatuju

oliyks: täiesti utoopiline, ma ei tea, mis mul täna viga on
sisalik: hakkad suureks saama :)
oliyks: ma olen juba mitmel inimesel peaaegu pea otsast ära hammustanud
sisalik: ju siis midagi kusagil peidus mis on liiga saanud
oliyks: no krt, suureks siis suureks, aga see ei tähenda, et mul kuripaha tuju peab olema
oliyks: ma tahaks teada mis see on, siis saaks sellega tegeleda
sisalik: nojah, aga kuripahat on vaja et teaksidmis on paihea
sisalik: jah, vaata enda sisse ..

Nii kui Metallica pilet ostetud sai, ei olnud hammustamisest enam juttugi. Mõnikord on õiged vastused liiga lihtsad. Ja enda sisse vaatan ma teinekord :)

Õhtune trenn, megahästi õnnestunud kanasalat (ju ma pean siis ise kiitma) ja vara magamaminek mõjusid ka hästi. Kind of. Kui jätta vahele asjaolu, et ma öösel paanikas üles ärkasin. Juba ärkamise hetkel ei mäletanud ma unenäost ühtegi detaili aga miski oli nii segi raputanud, et nutma ajas. Ronisin kööki, tegin endale suure kruusitäie sidruniga teed, jõin selle ära ja läksin magama tagasi. Hommikul ärkasin päiksekiirtesse.