Oli üks Oliüks

21. juuni 2005

Na-na-na-na-na-na-na-na bätmäään!

Minu ainukesed mugavad suvekingad otsustasid üles öelda. Ja sahtlis selleks puhuks olnud liim oli küll kenasti kinni kuivanud aga see ei takistanud tal mu sõrmi kokku liimimast. Ääretult ebameeldiv.

Eile käisin linnas "hängimas ja tsillimas" ning pärast seda kinos Batmani vaatamas. Not my cup of tea... aga vahelduse mõttes käis kah. Christian Bale on muidugi ilus mees. Liiga ilus ehk? Seega külmaksjätvalt ilus. Ja suurepärane Batman. Aga üsna kehv Bruce Wayne. Inimemotsioone ei mänginud välja. Ma näen, et stsenaarium ütleb, et ta vihastas. Ta käitub nagu ta oleks vihane. Aga ta ei tunne viha. Ehk siis inimene ilma tunneteta. Liiga Equilibrium.

Minu kõrvale sattus istuma üks noormees, kellel ilmselt oli naljasoon välja opereeritud. Iga naljaka koha peal kiikas ta kõigepealt minu poole, et näha, kas ma naeran ning alles siis julges vastavalt reageerida. Või oli ta ameeriklane... :P