Oli üks Oliüks

27. november 2005

Põhjuseid otsimas

Ma olen kindel jada põhjus-tegu-tagajärg pooldaja, mistõttu on minu jaoks põhjus alati esmatähtis. Poleks põhjust, ei saaks me rääkida ei teost ega tagajärgedest. Kui põhjused kipuvad kaugeks jääma, ära ununema ja ära kaduma, siis ei ole ka teol enam midagi üksi peale hakata. Tegu muutub järjest mõttetumaks kuni ta jõuab absurdini. Milleks tegutseda nii, nagu eelnevalt seda tehtud sai, kui põhjus on vahepeal kaduma läinud?

Kadumaläinud põhjused saab loomulikult üles otsida. Aga see ei ole kerge. See on nagu lahendusele probleemi otsimine. Ikka kipub ühelepoole viltu kiskuma. Kui tahtmine on, leiab need põhjused üles. Aga ka põhjuste leidmiseks on vaja põhjuseid.

Vaatame, mis saab.

Tervitused kõikidele soolaleivalistele. Te olete armsad.

2 Comments:

  • Jees! Teie blogi on edukalt nakatunud tervitushaigusse:)

    By Blogger Esme Kassak, at 12:38  

  • minu meelest ma lugesin ka sisaliku blogist tervituse kuskilt välja.. ma aiman, kes teie blooge nakatas. minu oma ei kavatse tõbiseks jääda igatahes:P

    By Blogger Turbotigu, at 09:56  

Postita kommentaar

<< Home