Oli üks Oliüks

7. jaanuar 2006

Oh küll ma olen tubli

Kaks eksamit kolmest tehtud. Esimene oli juhtimine, kus jõulukingi eest kahe küsimuse asemel üks anti. Oli kolm erinevat küsimust, mis vastavalt istekohtadele ära jaotati. Vastasin süüdimatult teisele reale antud küsimusele, kuna minu oma ei istunud kohe mitte. Ja 20. sajandi II poole juhtimisteooriatega olin ma üsna hästi isegi kursis. Kolme kohustusliku kirjeldamise asemel tuli mul neid lausa seitse. Pole paha tulemus.

Tänane kultuurilugu läks ka kenasti. 40-st võimalikust 39 punkti. Kohati tuli küll õppejõu käest nõu küsida aga ta jagas seda ka ülilahkelt :P Vinge. Kui ma nüüd selle essee ka ära kirjutaksin talle... Mida kirjutada teemal "Eesti kultuur multikultuurses maailmas"? Enam laiemat teemat ei andnud mõelda?

Järgmine nädal siis sotsioloogia kah. Saaks selle ka tehtud, oleks omadega mäel.

Tuju on hea. Täna šoppama kah veel. Loodetavasti saan endale uued saapad. Muidu olen varsti paljajalu. Ühe pisikese kleidikese üle oleks ka hea meel. No ja pesuostmine on ka üks meeldivamaid poodlemisviise. Kaubandusjumal on igati kohale oodatud. Jaanuari teises pooles lubatakse aastapreemiat...

Kas sa tahad olla kirss, kes minu kirsi küljes on?