Oli üks Oliüks

8. jaanuar 2006

Shoppamistuur õigustas ennast igati. Plaanitud saabastest, kleidikesest ja pesust jäi täitmata vaid kleidiosa. Saapad sain pika otsimise peale ja sellised, millega tõesti rahul olen. Sabake kirtsutas küll nina ja tegi muid kummalisi nägusid aga kõigile ei saagi samad asjad meeldida. Pesu on ilus ja punane. Veidike pitsilisem küll, kui see, millega ma tavapäraselt harjunud olen. Aga ju mul on siis mingi romantikaperiood :P Vannis käin ka veini, küünalde ja muusikaga. Peaks nüüd veel päikeseloojanguid ka imetlema minema, siis oleks täiskomplekt.

Täna on enesetunne isegi keskmisest parem. Kummaline.

4 Comments:

  • Päikeseloojang kõlab huvitavalt. Tea, kas päike peaks enne tõusma ka selleks, et loojuda. Pole ammu teist näinud.

    By Blogger Esme Kassak, at 19:05  

  • Teie kaubandusjumal on pika käega, ulatub türilegi:P Ma ostsin eile kahed saapad ja ühe pesu. punase.

    By Blogger Turbotigu, at 21:01  

  • Küsib meesterahvas saalist: kas väljend "ostsin ühe pesu" tähendab siis nüüd ühte või kahte riidetükki või hoopis miskit muud?

    By Anonymous Anonüümne, at 20:06  

  • "Üks pesu" on naiste keeles kaks riidetükki, ehk üks komplekt :)

    By Blogger oliüks, at 21:59  

Postita kommentaar

<< Home