Oli üks Oliüks

15. märts 2006

And the painting you stole from Picasso

Mõnikord meeldivad mulle inimesed, kes ei taju sõnade raskust. Ei mõtle sellele, mis ühe või teise sõna taga on, või millise tähenduse see või teine vestluskaaslase peas võib tekitada. Kalkuleerimata, arvestamata, vabalt.

On ka hetki, kus ma vajan väga läbimõeldud lähenemist ning iga väiksemgi fopaa ajab mind turtsuma. Mis sa sellega öelda tahtsid, ah?

Raske minuga, ma tean :) Ja vahepeal suutsin ma ära unustada, kuhu ma selle jutuga välja tahtsin jõuda. Keset päeva ei tasu liiga palju sünnipäevadele panustada. Veel vähem siis sellele veinile... Ja huvi tekitanud Fizzi mustikasiider polnud ka üldse mitte halb. Aga see oli eile.

Your name is heard in high places
You know the Aga Khan
He sent you a racehorse for chistmas
And you keep it just for fun, for a laugh haha

I know where you go to my lovely
When you're alone in your bed
I know the thoughts that surround you
'Cause I can look inside your head