Oli üks Oliüks

6. märts 2006

Teeme nüüd nii, et see talv saab kohevarsti otsa. Minu kannatus on igal juhul katkemas. Mul on siiber lumesaju tõttu tervet Pirita teed täitvatest ummikutest. Ma ei taha näha oma saabastel enam ühtegi soolaranti. Talvemantel tahab hirmsasti minna keemilisse puhastusse ning pärast seda väljateenitud puhkusele garderoobi kõige kaugemas sopis.

Eelmisel aastal oli veel 29. märtsil 9 kraadi külma. See ei anna kuigi palju lootust. 2004. aastal oli samuti siis veel lumi maas.

Ja siis helistab ema Pärnust, kus paari nädala jooksul pole tibagi lund juurde tulnud. Räästad tilguvad, päike paistab, teed on puhtad ja kuivad...

3 Comments:

  • Oh, ma nii kangesti tahaks märkida, et "ma ju hoiatasin sind Pirita eest, kui sa kolimismõted alles kaalusid" aga parem mitte. Katsu suveni vastu pidada, siis on see kant imekena.

    By Anonymous Anonüümne, at 17:16  

  • See kant on imekena ka praegu, ausõna :) Mõnusad paksud lumemütsid mändidel, millest mõni puu end aegajalt vaikse potsatuse saatel vabastab. Lumesadu taamal laiuva metsa taustal. Surnuaiast paistev värelev küünlavalgus õhtuti... Imeilus.

    Lihtsalt transpordiviis muutus ja kui enne oli võimalus suuremate ummikute ajal lasnamäe kaudu sõita, siis bussijuhile ma paraku ei ole seda suuteline selgeks tegema.

    By Blogger oliüks, at 17:24  

  • Kui mina veel Pirital töötasin, siis käisin vahel ka talvel Kadriorust Piritale (ja tagasi) jala mööda mereäärt. Õudsalt äge, eriti, kui veel tormab ja tuulab ja tuiskab kah. Ainult et kole ajamahukas ettevõtmine oli see küll.

    By Anonymous Anonüümne, at 09:42  

Postita kommentaar

<< Home