Oli üks Oliüks

31. jaanuar 2006

Öös on asju

Tund aega und ei ole päris see, mida ma piisava ja kosutava ööune all tavapäraselt silmas peaks. A noh, elu ei saa ka maha magada pidevalt. Samas... ma ei saa öelda, et see öö nüüd oluliselt aktiivse tegutsemise tähe all oleks möödunud. Voodis läppar süles, kass kõrval tähelepanu nur(r)umas.

Kassi peaks voodikaaslasena mehe vastu välja vahetama. Ma ei viitsi enam igal öösel mitmeid kordi ärgata selle peale, et keegi ennast mulle külje alla surub, kõrva nurrub ning mu seljale ennast kerra keerab. Millegipärast ei taha see loomake aga kuidagi aru saada, et suur ja lai voodi peaks olema selleks, et mina seal üksi laiutan. Seega tuleb võtta kasutusele karmimad meetodid ja voodi teine pool ka ära asustada. Ehk siis saab seltsimees kass aru ka sellest, et tema koht võib äärmisel juhul olla kuskil jalutsis, kus sel varvaste soojendamiseks isegi mingi kasutegur oleks. Jah, ma tean, kassidele ei ole väga kerge selgeks teha, et tegelikult ei keerle maailm ümber nende. Mulle oleks ka, kui ta tegelikult ei keerleks :)

Ahjaa, eile õhtul sai lõpuks ometi piparkooke tehtud. Tainas seisis külmikus juba jõulueelsest ajast ning jaanipäevani ei soostunud mu laps selle ettevõtmisega ootama. Kannatamatud väikesed inimesed. Tea, mis järgmiseks? Peaks veel kuuse ka välja viima juba või?*

Sisalikutibinas nakatas vene muusika pisikuga.

Солнце светит, и растет трава,
Но тебе она не нужна.
Все не так, и все не то,
Когда твоя девушка больна.
______________________________
* nali (toim.)