Oli üks Oliüks

19. jaanuar 2006

Sellest ma ei räägi, et külm on. Ei sõnagi sellest, et vastpestud niiskete juuste ja mütsi koostöö kandis vilja eriliselt bad-hair-day-na. Ma ei räägi ka kiisust, ei kutsust, autost, ei nukkudest. Mainimata jätan ka selle, et hommikul voodist lõdisedes välja ronides tegin põlvele haiget ja nüüd annab ta ilmselt terve päeva tunda. Oma hirmudest ma ei räägi. Oma kuus aastat kestnud abielu de facto lõppemisest ei pruugiks ka praegu pajatada. Ja ma tean, et keegi ei viitsi lugeda sellest, kuidas selle külmaga mõte ära hangub enne kui ta vormistatud saab.

Selle asemel räägiks tähtsamatest teemadest. Reet Linnal hakkasid pärast 22 aastat küüned korralikult kasvama.

Ja päeva tsitaat:

sisalik says:
kui sa ei suitsetaks siis võtaks su endale kassiks
sisalik says:
ma kujutan ette et sa ytled mulle kunagi siukse lause, et jätsin suitsetamise maha et sisalik mu endale kassiks võtaks