Oli üks Oliüks

26. jaanuar 2006

Telefonisaaga jätkub. Vahepeal laenatud kaardile kogutud numbrid lendasid jälle vastu taevast seoses sellega, et laenaja on.. hmm.. kuidas seda nüüd ilusti öeldagi... miski, mis on meditsiini valdkonnas meestearsti ampluaa. Küll aga töötab nüüd vana number väga edukalt. Sellele vahepealsele võib vahetevahel häirivaid kõnesid teha küll. Luban. Eriti võib sealt mind küsida :) Jah, ma ei ole hea inimene. Need teemad, et ma kõige lähedasem tegelane inglile olen, on läbi. Emalõvi pigem. Ja väga ülesärritatud isend.

Sinine leht on ilmselt kõige mõttekam lahendus. Eriti veel seetõttu, et nüüd on vist neerupõletik kohale jõudnud. Ootan huviga, millal 40kraadise palaviku üles viskab. Tavaliselt viskab ju. Ja kaelasooned juba annavad ennast tunda sellelaadselt. Enne palavikku ei ole suuremat motivatsiooni ennast ravima ka hakata. Haigusetrots. Lisaks veel see, et "vot kui suren üks hetk ära, mis te siis peale hakkate". Totter, jah ma tean. Tegelikult on muidugi peapõhjus see, et ma tõesti ei viitsi ennast arsti juurde vedada :(