Oli üks Oliüks

8. mai 2006

Järjejutt nädalavahetusest?

Kui ilmad nii ilusad ei oleks, siis oleks siin kindlasti juba mitu sissekannet tekkinud vahepeal. Aga teeme siis päevade kaupa.

Reede. Jõudsin seminarile. Ilma valge jakita. Nööpauke teha endiselt ei oska. Selle eest valge maikasärgiga- lapse oma, Marati toode. Üritus oli jälle kord plussmärgiga, kuigi igakordne igav esineja oli siiski ka kohale veetud. Igal seminaril on alati üks. Kas see on kohustuslik komponent? Ja kui juba viriseda, siis sushiriis oli ka kehvapoolne. Aga kõik muu, alustades ilmast ja toimumiskohast ning lõpetades teiste esinejate ja kaaskuulajatega oli super.

Pärastine afterparty kujunes selliseks, et ma pidasin vajalikuks mälupiltidel lähemalistuvatelt inimestelt vabandust paluda täpsustusega, et ega ma ei tea mille pärast. No ja see on tavaliselt raudreegel, et kui ei mäleta, siis see midagi head küll tähendada ei saa. Täna nimelt sain teada, et ma olevat pikalt ja põhjalikult rääkinud sellest, kuidas mul on vaja külgkorviga Javat. Minu mälualbumis see pilt puudub. Turbotibinas suutis mind õnneks piisavalt vara koju suunata. Täh-täh!!!