Oli üks Oliüks

4. mai 2006

Mul on kombeks enne abi palumist või vastava ala professionaalide poole pöördumist kõigepealt ise üritada. Kui muud tolku ei ole, siis vähemasti saan teada, et ma mingisugust tööd ei oska. Kuidas ma teaks, et ma ei suuda signalisatsioonipulti ilma juhendita ümberprogrammeerida enne, kui ma seda proovin? No ja siis ka see aspekt, et kui ma ise asja ära rikun, siis ei ole kedagi teist süüdistada ning sellega kaasnev närvikulu jääb ära. Aga on ette tulnud ka eduelamusi...

Midagi tegin ma selle boileriparandusaktsiooni juures igal juhul õigesti. Täna hommikul dušiall käies ei esinenud enam probleemi, kus soojavee survest oleks saanud õnnetu nire. Kummaline, aga vähemalt seletamatu.

Väga ebameeldival moel olen ma jälle kella seitsmest hommikul tööl. Aga sellise ilmaga on magamine nõrkadele.

Tänaõhtuses meelelahutusprogrammis on võimalus valida seksi ja jakile nööpaukude tegemise vahel. Kui ma homme seminarile valge jakiga ilmun, siis ma valisin viimase. Kui ei, siis ma ilmselt ei osanud nööpauke teha :)